****** 2011. október ******

Október hónapja is szárazon indult, azonban 7-én egy markáns hidegfront hatására egy-két napig nedvesebbre és hűvösebbre fordult az időjárás. Az eső csupán 2-3 napig tartott, majd 10-e után ismét szárazabb idő jött, de a meleg már nem tért vissza. 20-a környékén egy újabb, az előzőnél hosszabb esős, borús időszak, a hónap végén ismét száraz és hideg időszak jött.

A magánéletemben jelentős változáson estem keresztül, hiszen október 24-én sikerült a forgalmi vizsga, így teljesítettem a jogosítványomhoz szükséges valamennyi követelményt (bár október 10-én is volt egy sikertelen próbálkozás, amin elbuktam gyalogos csábítás miatt). Már csak némi adminisztrációs folyamatra kellett várni, hogy kézhez kaphassam a kártyát, ami feljogosít arra, hogy önállóan vezethessek.

Névjegy csengeri
I love thunderstorms, lightning photography, interested in physics, paranormal things (ghosts), I like simulating explosions, clouds and smokes on computer. I like watching and making videos and upload them to Youtube. -------------------------- Szeretem a viharokat, villámokat fotózni, érdekel a fizika, parajelenségek (szellemek), szeretek robbanásokat, felhőket és füstöt utánozni a számítógépen. Szeretek videókat nézni és készíteni, feltölteni azokat a Youtube-ra.

Vélemény, hozzászólás?

